Cookies Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Close
Partnerstwo technologiczne eDO App i FINANTEQ
 (03-03-2022)

Dzięki nowej współpracy FINANTEQ będzie mógł wdrożyć w bankowych aplikacjach mobilnych swoich klientów nowoczesny, wygodny i bezpieczny pakiet możliwości, jakie dają e-dowód i eDOApp.

Wdrożenie eDO App w bankowości mobilnej pozwala na udostępnienie klientom banków usług z zakresu:

- weryfikacji autentyczności i ważności dokumentów tożsamości,

- potwierdzania tożsamości, uzupełniania danych z dokumentów tożsamości,

- składania podpisów elektronicznych.

E-dowód zagościł na dobre w wielu dziedzinach naszego życia, a możliwości jego wykorzystania wciąż się poszerzają. Wraz z uruchomieniem aplikacji eDO App współpracującej z elektronicznymi dowodami osobistymi Polska dołączyła do państw posiadających najnowocześniejsze metody identyfikacji.
Bezpłatna aplikacja eDO App pozwala zdalnie, bez wychodzenia z domu, potwierdzić swoją tożsamość. Obecnie dzięki aplikacji można skorzystać z usług ponad 500 portali.

Aplikacja daje także możliwość odczytu warstwy elektronicznej polskiej karty pobytu cudzoziemca czy też paszportów z ponad 80 krajów.

FINANTEQ to polski fintech, który projektuje i wytwarza kompleksowe systemy mobilnych finansów, jak również posiada gotowe komponenty do łatwego i szybkiego wdrożenia w istniejących już systemach bankowych. Będąc pionierem rozwiązań w bankowości mobilnej, firma oferuje swoje produkty i usługi na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

Więcej o eDO App :
https://www.edoapp.pl

Więcej o FINANTEQ:
https://finanteq.com

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r. Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.


Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

ul. R. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Zobacz na mapie
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
data

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Akceptuję Nie akceptuję
Akceptuję Nie akceptuję