Cookies Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Close
Zarząd PWPW
 

Organem wykonawczym odpowiedzialnym za prowadzenie spraw spółki i jej reprezentację jest zarząd.

Prezes zarządu – Maciej Biernat

Maciej Biernat posiada wykształcenie prawnicze, ukończył również podyplomowe studia menedżerskie z zarządzania i finansów oraz wyceny nieruchomości. Zarządzał spółkami z branży przemysłu, budownictwa, finansów oraz funduszem private equity. W latach 2016–2018 związany z Grupą PKP Cargo S.A. oraz Grupą AWT B.V. Zarządzał czeską spółką Grupy AWT Rekultivace A.S. Przez wiele lat związany z branżą finansową, głównie w obszarze finansowania projektów komercyjnych. W latach 2006–2010 był dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu spółki Immoconsult Leasing Polska sp. z o.o. należącej do Austriackiego Związku Banków Spółdzielczych ÖVAG. Odpowiedzialny za strategię Grupy Immoconsult Leasing GmbH. Wcześniej związany z Bank Austria Creditanstalt i HypoVereinsbank (HVB).

Członek zarządu – Piotr Ciompa

Piotr Ciompa ukończył studia na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada również dyplom MBA Uniwersytetu Calgary. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Generalnym Inspektoracie Celnym i Ministerstwie Finansów. Pracował również jako konsultant w międzynarodowej firmie doradczej. W latach 1997 – 2001 pełnił funkcję wiceprezesa Polskiej Agencji Prasowej, później członka zarządów kilku prywatnych podmiotów. W latach 2008 – 2010 członek zarządu notowanej na giełdzie spółki budowlanej Instal Lublin S.A. W czerwcu 2015 r. objął stanowisko dyrektora Wojewódzkiego Szpitala w Przemyślu, a w listopadzie 2015 r. również dyrektora Szpitala Miejskiego w Przemyślu.

Zaangażowany w działalność społeczną. W czasie studiów należał do Niezależnego Zrzeszenia Studentów i – jako jego członek – brał udział w obradach Okrągłego Stołu. Był współtwórcą Centrum Wspierania Rad Pracowników w Łodzi.

W 2010 r. odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski „za wybitne zasługi w działalności na rzecz przemian demokratycznych w Polsce, za osiągnięcia w podejmowanej z pożytkiem dla kraju pracy zawodowej i społecznej”.

Członek zarządu – Mariusz Kujawski

Mariusz Kujawski posiada wykształcenie z zakresu historii, anglistyki oraz informatyki. Ukończył Krajową Szkołę Administracji Publicznej, a także zarządzanie bezpieczeństwem państwa na poziomie strategicznym w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Posiada dyplomy MBA oraz Master of Laws.

Kierował Wydziałem Bezpieczeństwa Infrastruktury Teleinformatycznej w Departamencie Teleinformatyki MSWiA, był również Pełnomocnikiem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji ds. bezpieczeństwa cyberprzestrzeni w MSWiA. Pełnił funkcję kierownika projektu e-dowód w grupie MSWiA, a od 2019 r. dyrektora Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA. Koordynował również projekty finansowane ze środków UE.

Członek zarządu – Piotr Wojcieszek

Piotr Wojcieszek magister filozofii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Absolwent studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie Polityki Wydawniczej. Ukończył z wyróżnieniem Studia Executive Master of Business Administration MBA-SGH w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Od 25 lat zarządza przedsiębiorstwami prywatnymi i państwowymi w różnych segmentach gospodarki. W latach 2014 - 2020 w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. Dyrektor Produkcji Druków Zabezpieczonych, Dyrektor Pionu Banknotów i Druków Zabezpieczonych. Członek Rady Naukowej PWPW, Rady Redakcji Kwartalnika Człowiek i Dokumenty, wyróżniony odznaką Zasłużony dla PWPW.

Od 2020 do 2022 Członek Zarządu ds. Operacyjno-Inwestycyjnych CARGOTOR Sp. z o.o., niezależnego Zarządcy Infrastruktury (Grupa PKP CARGO S.A.), bezpośrednio nadzorując Biuro Finansów, Biuro Sprzedaży oraz Biuro Administracyjno-Organizacyjne w tym Zakupy. Odpowiedzialny za pozyskanie finansowania oraz proces zakupowy projektu budowy Parku Logistycznego Małaszewicze - największego suchego portu kolejowego na wschodniej granicy Unii Europejskiej - o wartości kilku miliardów złotych. Od czerwca 2022 członek Zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.

Członek zarządu – Jacek Trabczyński

Ukończył Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania na kierunkach analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa oraz rachunkowość zarządcza oraz studia podyplomowe z bezpieczeństwa i higieny oraz ergonomii pracy. Absolwent kursu szkoleniowego na mediatorów, organizowanego przez Komisję Krajową NSZZ "Solidarność". W 2003 r. zdając egzamin państwowy, uzyskał uprawnienia do bycia członkiem rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa.

Z PWPW związany od 1994 r. (początkowo zatrudniony w Drukarni Skarbowej, połączonej w 2004 r. z PWPW). W latach 2003-2004 członek Rady Nadzorczej Drukarni Skarbowej. Od 2006 do 2022 r. czterokrotnie wybierany na przewodniczącego Komisji Zakładowej NSZZ "Solidarność" w PWPW. W latach 2006-2010  członek Zarządu Regionu Mazowsze NSZZ "Solidarność". Od lat zaangażowany w sprawy społeczne pracowników Wytwórni, m.in. jako członek Komisji BHP oraz przewodniczący Komisji Socjalnej, a od 2006 r. jako członek Rady Pracowników.

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r. Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.


Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

ul. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Zobacz na mapie
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
pwpw@pwpw.pl

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Akceptuję Nie akceptuję
Akceptuję Nie akceptuję