Cookies Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Close
SIGNIUS i eDO App rozpoczynają współpracę. Podpis elektroniczny będzie bardziej dostępny.
 (30-08-2021)

SIGNIUS, platforma umożliwiająca zdalne podpisywanie dokumentów, rozpoczyna współpracę z eDO App.  Weryfikacja tożsamości przez e-dowód będzie kolejnym sposobem na potwierdzenie danych osobowych przy zakładaniu konta i umożliwi korzystanie z podpisów znajdujących się w warstwie elektronicznej dowodu osobistego.

Aplikacja eDO App daje możliwość powszechnego wykorzystywania warstwy elektronicznej e-dowodu w sposób zdalny. Aby móc skorzystać z rozwiązania eDO App wystarczy posiadać dowód osobisty z warstwą elektroniczną oraz smartfon z modułem NFC. Potwierdzenie tożsamości z eDO App, poprzez e-dowód, jest w pełni bezpieczne i wiarygodne. Weryfikacja czy dowód osobisty jest prawdziwy i ważny, a także czy nie został zgłoszony jako utracony, odbywa się w sposób automatyczny.

Jeszcze prościej
SIGNIUS jako jedyna firma w Europie dostarcza rozwiązanie do zdalnego podpisywania dokumentów oferując jednocześnie różne modele wdrożenia - wersję online, integrację poprzez API i wdrożenie lokalne - on-premise. Wszystkie usługi SIGNIUS są zgodne z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że mają one pełną moc prawną na terenie całej Unii Europejskiej.

Dzięki współpracy z eDO App, na platformie SIGNIUS wkrótce pojawi się możliwość weryfikacji tożsamości poprzez dowód elektroniczny. Obok wideoweryfikacji i potwierdzenia tożsamości poprzez bankowość elektroniczną, będzie to kolejna metoda weryfikacji dostępna na platformie SIGNIUS, dzięki której będzie można uzyskać dostęp do podpisu elektronicznego.

eDO App     
Dowód elektroniczny posiada już ponad sześć milionów Polaków. Dokument i podpis na nim zawarty - dzięki stworzonej przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych aplikacji eDO App - można wykorzystać przy okazji załatwiania wielu spraw, a dzięki zaawansowanym zabezpieczeniom kryptograficznym, jest on chroniony przed podrobieniem. Ponadto, dzięki aplikacji, przy użyciu e-dowodu można korzystać z niemal 400 portali (np. Internetowego Konta Pacjenta), kontaktować się z administracją, zawierać umowy najmu, wypożyczać pojazd czy też podpisać umowę na dostawę mediów.

Z aplikacji mogą korzystać również firmy, które opierają swoją działalność na weryfikacji tożsamości lub zawieraniu umów, także na odległość. eDO App umożliwia firmom eliminowanie ryzyka związanego z nadużyciami finansowymi, redukcję kosztów i zapewnia oszczędność czasu.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.


Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

ul. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Zobacz na mapie
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
pwpw@pwpw.pl

 

Polityka prywatności

 

Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.

 

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności Użytkowników odwiedzających stronę internetową pwpw.pl. Zależy nam, aby każdy użytkownik dokładnie wiedział, jakie dane są wówczas pozyskiwane i jak może chronić swoją prywatność.

 

Administratorem danych użytkowników odwiedzających stronę internetową pwpw.pl jest PWPW S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sanguszki 1, 00-222 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000062594, NIP 525-000-10-90, REGON 011836796.

 

Korzystając z serwisu www pwpw.pl, użytkownik akceptuje zasady Polityki  Prywatności.

 

Gromadzone dane są przesyłane na dwa sposoby: są to informacje podawane bezpośrednio i dobrowolnie przez użytkownika w formularzu kontaktowym oraz podczas korzystania z serwisu wyłącznie do celów administrowania serwisem. Serwery automatycznie zapisują dane, takie jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania, dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego, adres IP oraz tzw. pliki cookies.

 

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy odwiedzany przez użytkownika do jego urządzenia (komputer, smartfon itp.). Korzystamy z cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu www.pwpw.pl oraz aby tworzyć jego anonimowe statystyki.

 

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych cookies.

 

W większości przypadków przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na komputerze lub smartfonie użytkownika. Może on także zarządzać ciasteczkami, w tym zablokować je. Wystarczy, że wybierze w przeglądarce opcję odrzucania ciasteczek. Należy pamiętać, że w takim przypadku niektóre funkcje serwisu mogą nie działać poprawnie.

 

Serwis używa: 

- cookies na oznaczenie, że wypełniony został formularz na stronie,
- cookies generowanych podczas przełączania się do innej wersji serwisu CMS, tj. wersji mobilnej oraz wersji dla słabo widzących (wai),
- cookies sesyjnych (wygasają po zamknięciu sesji) – używane podczas logowania użytkownika do panelu strony,
- cookies utworzonych w momencie zmiany szerokości strony (jeśli witryny posiadają włączoną tą funkcjonalność).

 

Dodatkowo serwis www.pwpw.pl gromadzi anonimowe dane dotyczące odwiedzanych stron takie jak: liczba wejść unikalnych/odsłon, kraj, przeglądarka, czas wizyty itp. Dane są gromadzone za pomocą rozwiązania zewnętrznego dostawcy. Aktualnie używamy Google Analytics. Narzędzie działa na podstawie tzw. plików cookie i nie udostępnia danych umożliwiających identyfikację osoby. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami polityki prywatności Google Analytics.

 

Gdy użytkownik kontaktuje się z PWPW S.A. za pomocą formularza kontaktowego, telefonu, poczty e-mail itp., przekazuje nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail itp.

 

Dane osobowe (adres e-mail) zbierane przez formularz kontaktowy służą wyłącznie do celów kontaktowych.

 

PWPW S.A. dokłada wszelkich starań, aby chronić serwis www.pwpw.pl przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich, jak również kontroluje swoje metody gromadzenia, przetwarzania oraz przechowywania informacji. Stosujemy m.in. firewall, urządzenia zabezpieczające serwer, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa. Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce prywatności.

 

Serwis PWPW S.A. zawiera odnośniki do innych stron www. PWPW S.A. nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko serwisów www. PWPW S.A. PWPW S.A. zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej podstronie.

Później Zgadzam się
Później Zgadzam się