Cookies Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Close
Zdalne potwierdzanie tożsamości dla klientów TFI Allianz Polska dzięki eDO App
 (05-07-2021)

Od teraz TFI Allianz Polska umożliwia swoim klientom całkowicie zdalne korzystanie z bogatej oferty produktów inwestycyjnych. Wszystko za sprawą bezpłatnej aplikacji eDO App, stworzonej przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych.

Fundusze inwestycyjne to jedna z form oszczędzania ciesząca się wśród Polaków rosnącą popularnością. Dzięki eDO App korzystanie z usług TFI Allianz Polska stanie się jeszcze wygodniejsze i dostępne online za pośrednictwem strony www.allianz.pl/tfi.

Bardzo cieszymy się z wprowadzenia nowego rozwiązania, które ułatwi klientom zdalne otwieranie rejestrów w funduszach Allianz. Rozpoczęcie inwestycji wiązało się dotychczas z koniecznością potwierdzenia tożsamości klienta przez uprawnionego sprzedawcę i podpisania zlecenia otwarcia rejestru na papierze. Obecnie weryfikacja tożsamości jest dokonywana zdalnie, z użyciem e-dowodu i smartfonu, w aplikacji eDO App, a cały proces trwa kilka minut. Nasza oferta to obecnie blisko 30 subfunduszy, więc możliwości inwestycyjne są szerokie. Ostatnie miesiące były dla nas bardzo dobre pod względem wyników funduszy inwestujących na rodzimym parkiecie, ale nasi klienci mogą też poszukiwać okazji na światowych rynkach. Zainteresowaniem cieszą się m.in. rozwiązania inwestujące w spółki technologiczne wykorzystujące rozwój sztucznej inteligencji czy nowy trend - inwestowanie społecznie odpowiedzialne. To tylko kilka przykładów, na pewno każdy znajdzie w naszej palecie inwestycje na miarę swoich potrzeb, a eDO App z pewnością ułatwi samodzielne inwestowanie – zauważa Anna Bąkała, członek zarządu TFI Allianz Polska SA.

Z perspektywy klienta największą zaletą, oprócz wygody jest bezpieczeństwo, które podczas korzystania z eDO App gwarantuje Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych – producent polskich dokumentów i banknotów.

Działalność Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych opiera się na dwóch filarach: najwyższej jakości produktów oraz bezpieczeństwie ich użytkowników. Dotyczy to zarówno produktów tradycyjnych – dokumentów czy banknotów, jak i rozwiązań cyfrowych wdrażanych przez Spółkę. Dzięki naszej współpracy klienci TFI Allianz Polska będą mogli wykorzystać aplikację eDO App do zdalnego potwierdzenia tożsamości, przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa. We współczesnym świecie narzędzia cyfrowe cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Liczymy na to, że użytkownicy docenią również inne możliwości wykorzystania naszego rozwiązania w załatwianiu codziennych spraw, np. w kontaktach z administracją publiczną – mówi Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, odpowiedzialny za Pion Produktów Cyfrowych.

eDO App funkcjonuje na rynku od roku. W tym czasie została doceniona przez ekspertów: w 2020 roku PWPW została za nią uhonorowana statuetką „Innowatory WPROST” – prestiżową nagrodą dla najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce w kategorii „Telekomunikacja, technologia i usługi dla biznesu”.  Narzędzie zbiera także pozytywne opinie stale powiększającego się grona użytkowników - obecnie jest ich już ponad 650 tysięcy.

Aplikację można pobrać ze sklepów Google Play, App Store, App Gallery na smartfony z anteną NFC i systemami Android (od wersji 6.0) oraz iOS (od wersji 13.2 dla iPhone'a 7 i nowszych).

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r. Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.


Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

ul. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Zobacz na mapie
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
pwpw@pwpw.pl

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Akceptuję Nie akceptuję
Akceptuję Nie akceptuję