Starszy specjalista ds. komunikacji | |
GŁÓWNE ZADANIA
- Przygotowanie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Tworzenie oraz realizacja strategii komunikacji zgodnej z wizją, misją i wartościami spółki.
- Budowanie i utrzymywanie relacji w mediach społecznościowych.
- Planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów do mediów społecznościowych.
- Rozwijanie kanałów i narzędzi komunikacji.
- Śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji oraz rekomendowanie nowych rozwiązań.
- Monitorowanie mediów.
- Opowiadanie na komentarze i oceny zamieszczane w sklepie Google Play.
- Researche.
- Współpraca z klientem wewnętrznym i podmiotami zewnętrznymi.
- Kontakt z dziennikarzami.
OCZEKIWANIA
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w komunikacji na samodzielnym stanowisku u klienta bądź po stronie agencji.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: dziennikarstwo, PR, marketing lub filologia polska.
- Lekkie pióro, umiejętność stosowania zasad prostego języka.
- Doświadczenie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Praktyczna znajomość narzędzi komunikacji online tj. Facebook, Linkedln, Twitter, Tik Tok.
- Zorientowanie w aktualnych trendach w komunikacji online.
- Wysoko rozwinięta umiejętność researchu.
- Szybkość uczenia się i otwartość na wyzwania.
- Kreatywność w szukaniu niestandardowych i skutecznych rozwiązań.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Orientacja na jakość i realizację celu.
- Umiejętność zarządzania priorytetami (efektywna praca z wieloma zadaniami jednocześnie).