Specjalista ds. sprzedaży | |
GŁÓWNE ZADANIA
- Pozyskiwanie nowych klientów poprzez różnorodne działania sprzedażowe i marketingowe
- Prezentacja oferty produktowej Spółki, w tym wyjaśnianie korzyści i rozwiązywanie potencjalnych wątpliwości Klientów
- Nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami
- Monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych
- Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizowanie transakcji
- Sporządzanie raportów z przeprowadzonych działań sprzedażowych
- Uczestniczenie w przygotowywaniu umów, aneksów i porozumień z Klientami
- Współpraca z zespołem marketingu i pozostałymi działami firmy
OCZEKIWANIA
- Doświadczenie w sprzedaży, preferowane w obszarze IT, technologii, marketingu
- Dobre rozumienie zagadnień informatycznych, procesu sprzedaży (mile widziane w branży technicznej) oraz w podejściu projektowym
- Zdolność posługiwania się i podejmowania decyzji opartych na danych analitycznych
- Umiejętność budowania relacji z klientami i prowadzenia negocjacji
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu
MILE WIDZIANE
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Umiejętność przygotowywania ofert w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych
- Umiejętność biegłego czytania specyfikacji przetargowych