Specjalista ds. systemów IT (service desk) | |
GŁÓWNE ZADANIA
- Wspieranie techniczne użytkowników końcowych w zakresie sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, oprogramowania oraz systemów operacyjnych
(Windows, iOS, Android). - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT zgłaszanych przez użytkowników – lokalnie oraz zdalnie z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi.
- Konfigurowanie, instalowanie i utrzymanie sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń mobilnych.
- Zarządzanie kontami użytkowników, dostępami i uprawnieniami w systemach informatycznych zgodnie z polityką bezpieczeństwa.
- Utrzymanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej dotyczącej konfiguracji sprzętu i oprogramowania oraz zgłoszeń serwisowych.
- Obsługiwanie oprogramowania zabezpieczającego, takiego jak VPN, antywirus, DLP, oraz monitorowanie ich działania.
- Wspieranie przy wdrażaniu nowych systemów i rozwiązań IT, w tym testowanie i konfiguracja urządzeń.
- Utrzymanie porządku sprzętowego i logicznego w infrastrukturze IT, w tym prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania.
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz dostawcami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań oraz rozwiązywania incydentów.
- Udział w projektach rozwojowych działu IT, w tym w zakresie automatyzacji, systemów mobilnych oraz integracji technologii z systemami firmowymi.
OCZEKIWANIA
- Wykształcenie kierunkowe – informatyka, elektronika lub pokrewne; mile widziane wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie zawodowe – minimum 4 lata w obszarze wsparcia użytkowników, preferowane doświadczenie w firmie outsourcingowej IT na stanowisku
serwisanta. - Znajomość systemów operacyjnych – bardzo dobra znajomość systemu Windows 11 zarówno z perspektywy użytkownika, jak i administratora; biegłość w obsłudze
narzędzi zdalnego wsparcia technicznego. - Znajomość systemów mobilnych – zaawansowana znajomość systemu iOS lub Android (mile widziane doświadczenie administracyjne w jednym z nich).
- Wiedza techniczna – praktyczna znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem oraz współdziałaniem oprogramowania VPN, antywirusowego, DLP itp. w
środowisku Windows/iOS. - Pakiet Microsoft Office – biegła obsługa pakietu MS Office, zarówno z poziomu użytkownika, jak i w zakresie konfiguracji oraz integracji z innymi aplikacjami.
- Podstawy sieci komputerowych – znajomość zasad działania sieci komputerowych i ich komponentów.
- Umiejętność współpracy z użytkownikiem – wysoki poziom orientacji na potrzeby użytkownika oraz skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
- Znajomość języka angielskiego – w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją techniczną oraz obsługę systemów i narzędzi informatycznych.
- Kompetencje interpersonalne – wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, odpowiedzialność, zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista.
MILE WIDZIANE
- Referencje.