Specjalista / - ka ds. zakupów technicznych (części zamienne i usługi serwisowe) | |
GŁÓWNE ZADANIA
- Przeprowadzanie analizy merytorycznej otrzymanych wniosków zakupowych i zapotrzebowania, niezbędnych do uruchomienia procesu zakupowego.
- Badanie i analiza rynku potencjalnych dostawców.
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań zakupowych.
- Prowadzenie postępowań zakupowych w celu pozyskania materiałów i usług, zapewniających konkurencyjność procesu oraz optymalne warunki zakupu.
- Analiza ofert pod względem formalno-handlowym oraz pozyskiwanie oceny technicznej.
- Prowadzenie negocjacji handlowych oraz uzgadnianie warunków zamówień i umów z wybranymi dostawcami.
- Realizacja postępowań reklamacyjnych w przypisanych kategoriach zakupowych.
OCZEKIWANIA
- Doświadczenie w obszarze zakupów operacyjnych lub strategicznych, szczególnie w zakresie części zamiennych do maszyn i urządzeń oraz usług serwisowych (naprawy, konserwacje, kalibracje).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Znajomość systemu SAP (moduł MM).
- Umiejętności negocjacyjne oraz analityczne i organizacyjne.
- Doświadczenie w realizacji procesów zakupowych i zawieraniu umów handlowych.
- Znajomość zaawansowanych technik i narzędzi zakupowych, formuł cenowych, wymagań prawnych oraz zagadnień związanych z handlem międzynarodowym.
- Wykształcenie wyższe (preferowane: Logistyka, Zarządzanie).
MILE WIDZIANE
- Referencje.