Cookies Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Close
Project Manager / Kierownik Projektu ds. zarządzania projektami budowlanymi
 

GŁÓWNE ZADANIA

  • Udział w określaniu zakresu i wymagań jakościowych projektów inwestycyjnych (PFU), w tym współpraca z poszczególnymi osobami branżowymi zaangażowanymi w planowanie realizacji zadań w projekcie.
  • Planowanie i nadzorowanie realizacji projektów zgodnie z harmonogramem.
  • Identyfikowanie odchyleń od planu i proponowanie/podejmowanie działań korygujących.
  • Analizowanie oraz zarządzanie ryzykiem i szansami związanym z projektami.
  • Tworzenie i kontrola budżetu oraz optymalizacja kosztów.
  • Koordynowanie działań zespołu zadaniowego (inżynierowie, produkcja, logistyka, podwykonawcy, etc.).
  • Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej (m.in. projektów budowlanych i wykonawczych),w tym nadzór nad jej wykonaniem oraz zgodnością z przepisami i warunkami technicznymi.
  • Udział w negocjacjach warunków współpracy i umów.
  • Dostarczanie ogólnej wiedzy i doradztwa z zakresu zarządzania projektami i procesem budowlanym.

 

OCZEKIWANIA

  • Wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria lądowa lub pokrewne).
  • Min. 5 lat w realizacji projektów budowlanych, w tym min. 2 lata jako Project Manager / Kierownik Projektu.
  • Doświadczenie w realizacji średnich i dużych obiektów przemysłowych (budynki/hale produkcyjne z zapleczem), obiektów użyteczności publicznej lub dużych inwestycji infrastrukturalnych w funkcji Kierownika Budowy lub Project Managera.
  • Umiejętność zarządzania budżetem, harmonogramem i zasobami projektowymi.
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego i administracyjnego, związanych z realizacją procesu inwestycyjnego.
  • Znajomość procesu uzyskiwania zgód i decyzji administracyjnych.
  • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej, znajomość norm branżowych.
  • Znajomość oprogramowania, np. Auto CAD, MS Project, Norma Pro.
  • Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.

 

MILE WIDZIANE

  • Mile widziane studia podyplomowe z zarządzania projektami budowlanymi lub znajomość metodologii zarządzania projektami (np. PMI, PRINCE2).
  • Doświadczenie w realizacji inwestycji budowlanych w oparciu o PZP.
  • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

OFERUJEMY

ATRAKCYJNY SYSTEM WYNAGRODZEŃ
BOGATY PAKIET BENEFITÓW

Uprzejmie informujemy, że wybranych kandydatów zaprosimy do PWPW S.A. na spotkanie.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r. Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.


Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

ul. R. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Zobacz na mapie
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
pwpw@pwpw.pl