Cookies Close
Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.
Kierownik Projektu (Project Manager) ds. zarządzania projektami budowlanymi
 

GŁÓWNE ZADANIA

  • Udział w określaniu zakresu i wymagań jakościowych projektów inwestycyjnych (PFU), w tym współpraca z poszczególnymi osobami branżowymi zaangażowanymi w planowanie realizacji zadań w projekcie.
  • Planowanie i nadzorowanie realizacji projektów zgodnie z harmonogramem.
  • Identyfikowanie odchyleń od planu i proponowanie/podejmowanie działań korygujących.
  • Analizowanie oraz zarządzanie ryzykiem i szansami związanym z projektami.
  • Tworzenie i kontrola budżetu oraz optymalizacja kosztów.
  • Koordynowanie działań zespołu zadaniowego (inżynierowie, produkcja, logistyka, podwykonawcy, etc.).
  • Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej (m.in. projektów budowlanych i wykonawczych),w tym nadzór nad jej wykonaniem oraz zgodnością z przepisami i warunkami technicznymi.
  • Udział w negocjacjach warunków współpracy i umów.
  • Dostarczanie ogólnej wiedzy i doradztwa z zakresu zarządzania projektami i procesem budowlanym.

 

OCZEKIWANIA

  • Wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria lądowa lub pokrewne).
  • Min. 5 lat w realizacji projektów budowlanych, w tym min. 2 lata jako Project Manager / Kierownik Projektu.
  • Doświadczenie w realizacji średnich i dużych obiektów przemysłowych (budynki/hale produkcyjne z zapleczem), obiektów użyteczności publicznej lub dużych inwestycji infrastrukturalnych w funkcji Kierownika Budowy lub Project Managera.
  • Umiejętność zarządzania budżetem, harmonogramem i zasobami projektowymi.
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego i administracyjnego, związanych z realizacją procesu inwestycyjnego.
  • Znajomość procesu uzyskiwania zgód i decyzji administracyjnych.
  • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej, znajomość norm branżowych.
  • Znajomość oprogramowania, np. Auto CAD, MS Project, Norma Pro.
  • Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.

 

MILE WIDZIANE

  • Mile widziane studia podyplomowe z zarządzania projektami budowlanymi lub znajomość metodologii zarządzania projektami (np. PMI, PRINCE2).
  • Doświadczenie w realizacji inwestycji budowlanych w oparciu o PZP.
  • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
OFERUJEMY

Uprzejmie informujemy, że wybranych kandydatów zaprosimy do PWPW S.A. na spotkanie.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.
Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.