Cookies Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Close
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA SYSTEMÓW IT
Umowa o pracę
Lokalizacja: Warszawa (ul. Sanguszki 1)

GŁÓWNE ZADANIA

  • Nadzorowanie nad prawidłową pracą systemów IT.
  • Monitorowanie poprawności działania infrastruktury i usług produkcyjnych systemów teleinformatycznych.
  • Rozliczanie SLA utrzymywanych oraz powierzonych do monitorowania usług IT.
  • Zarządzanie incydentami, zmianami, problemami i eskalacją w zakresie produkcyjnych systemów teleinformatycznych.
  • Szybkie i skuteczne interweniowanie w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnych.
  • Tworzenie, współtworzenie i zarządzanie wersją dokumentacji w zakresie obsługiwanej infrastruktury i produkcyjnych systemów informatycznych.
  • Tworzenie dokumentacji i zapisów związanych z realizowanymi zadaniami.
  • Komunikowanie się z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie obsługi błędów i zgłoszeń do utrzymywanych systemów.
  • Współpracowanie z działem Service Desk w zakresie obsługiwanych zgłoszeń.
  • Zabezpieczenie obsługi infolinii w zakresie dyspozycji dotyczących certyfikatów.
  • Rozwijanie i wdrażanie narzędzi do monitoringu i automatyzacji.

 

OCZEKIWANIA

  • Doświadczenie w pracy w obszarze nadzoru i monitoringu infrastruktury teleinformatycznej
  • Znajomość systemów/aplikacji w obszarze monitoringu (np. Zabix, Nagios)
  • Wiedza w zakresie technologii informatycznych
  • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem systemowym (Windows, Linux) i narzędziowym
  • Znajomość biblioteki ITIL dot. zarządzania usługami IT
  • Odpowiedzialność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy technicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pisania i czytania dokumentacji technicznej
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (usługa świadczona w trybie 24/7)

 

OFERUJEMY

ATRAKCYJNY SYSTEM WYNAGRODZEŃ

WYNAGRODZENIE ZASADNICZE

NAGRODA Z ZYSKU

PREMIE MIESIĘCZNE

BOGATY PAKIET BENEFITÓW

CIEKAWE PROJEKTY

DOBRA ATMOSFERA

DODATKOWE UBEZPIECZENIE

DOFINANSOWANIE DO NAUKI JĘZ. OBCYCH

DOFINANSOWANIE DO ZAJĘĆ SPORTOWYCH

DOSTĘP DO NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII

ELASTYCZNY CZAS PRACY

KURSY I SZKOLENIA

OPIEKA MEDYCZNA

Uprzejmie informujemy, że wybranych kandydatów zaprosimy do PWPW S.A. na spotkanie.

SPRAWDŹ INNE OFERTY

Operator maszyn w produkcji dokumentów

Umowa o pracę
Warszawa (ul. Karczunkowska 30)
SPRAWDŹ

Liczarz/ Liczarka

Umowa o pracę (na zastępstwo)
Warszawa (ul. Sanguszki 1)
SPRAWDŹ

 
POPRZEDNIA OFERTA PRACY
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
KOLEJNA OFERTA PRACY
 
Brakuje oferty zgodnej z Twoimi kwalifikacjami? Przejdz do formularza APLIKACJI SPONTANICZNEJ i zostaw swoje CV w naszej bazie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r. Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.


Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

ul. R. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Zobacz na mapie
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
data

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Akceptuję Nie akceptuję
Akceptuję Nie akceptuję