PRACOWNIK CALL CENTER/HELPDESK
Umowa o pracę
Lokalizacja: Warszawa (ul. Rodziny Hiszpańskich 6)
GŁÓWNE ZADANIA
- Obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, formularze)
- Rozwiazywanie problemów, udzielanie informacji na temat statusu wniosków, procedur
- Współpraca z różnymi działami firmy w celu szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów klientów
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę
OCZEKIWANIA
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z użytkownikami i współpracownikami
- Wykształcenie minimum średnie
- Łatwość przyswajania wiedzy technicznej z zakresu IT
MILE WIDZIANE
- Referencje
OFERUJEMY
ATRAKCYJNY SYSTEM WYNAGRODZEŃ
WYNAGRODZENIE ZASADNICZE
NAGRODY Z ZYSKU
PREMIE MIESIĘCZNE
BOGATY PAKIET BENEFITÓW
CIEKAWE PROJEKTY
DOBRA ATMOSFERA
DODATKOWE UBEZPIECZENIE
DOFINANSOWANIE DO NAUKI JĘZ. OBCYCH
DOFINANSOWANIE DO ZAJĘĆ SPORTOWYCH
DOSTĘP DO NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII
ELASTYCZNY CZAS PRACY
KURSY I SZKOLENIA
OPIEKA MEDYCZNA
PREFERENCYJNE WARUNKI WYPOCZYNKU W WIERZBOWIE
ŚWIETNE POŁĄCZENIE KOMUNIKACYJNE
Uprzejmie informujemy, że wybranych kandydatów zaprosimy do PWPW S.A. na spotkanie.
SPRAWDŹ INNE OFERTY
Specjalista / Specjalistka ds. zakupów IT i ogólnych (indirect)
Umowa o pracę
Warszawa (ul. Świętojerska 5)
SPRAWDŹ
Specjalista / Specjalistka ds. zakupów produkcyjnych (direct)
Umowa o pracę
Warszawa (ul. Świętojerska 5)
SPRAWDŹ