
GŁÓWNE ZADANIA
- Utrzymanie, rozwój i administracja centralą telefoniczną VoIP (Mitel) oraz urządzeniami SBC (Audiocodes).
- Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie utrzymywanych usług.
- Monitorowanie poprawności oraz ciągłości działania usług i reagowanie na awarie.
- Rekomendowanie zmian/optymalizacji architektury/procedur w celu usprawnienia działania systemu telefonii.
- Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji technicznej w zakresie utrzymywanych systemów i usług telekomunikacyjnych.
- Obsługa zgłoszeń klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
OCZEKIWANIA
- Doświadczenie w utrzymaniu systemów telefonii VoIP i ich modułów.
- Znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych.
- Dociekliwość i proaktywna postawa w rozwiązywaniu problemów.
- Poczucie obowiązku i samodzielność w organizacji pracy.
- Wykształcenie techniczne.
MILE WIDZIANE
- Doświadczenie we wdrażaniu systemów telefonii VoIP i ich modułów.
- Doświadczenie w zarządzaniu urządzeniami typu firewall/switch/router wiodących producentów.
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie A2/B1.
OFERUJEMY

WYNAGRODZENIE ZASADNICZE

NAGRODY Z ZYSKU

PREMIE MIESIĘCZNE

CIEKAWE PROJEKTY

DOBRA ATMOSFERA

DODATKOWE UBEZPIECZENIE

DOFINANSOWANIE DO NAUKI JĘZ. OBCYCH

DOFINANSOWANIE DO ZAJĘĆ SPORTOWYCH

ROZWÓJ KOMPETENCJI W INNYCH OBSZARACH W TYM W KIERUNKU BEZPIECZEŃSTWA SIECIOWEGO

ELASTYCZNY CZAS PRACY

KURSY I SZKOLENIA

OPIEKA MEDYCZNA

ŚWIETNE POŁĄCZENIE KOMUNIKACYJNE
Uprzejmie informujemy, że wybranych kandydatów zaprosimy do PWPW S.A. na spotkanie.